Van Albany naar Walpole

15 december 2015 - Walpole, Australië

Vandaag zijn we van Albany naar Walpole gereisd.  Niet zo'n lange trip, dus tijd genoeg om onderweg te genieten van de natuur. Een deel van de highroad liep door een heuvelachtig  gebied met prachtige bossen. We hebben een lange stop gemaakt in Denmark,  een leuk, gezellig plaatsje met historische gebouwen. Ook hebben we hier weer diverse prachtige stranden bezocht. De green holes en elephantrock spraken ons het meest aan. Helaas lukt het niet om foto's te upgraden. WiFi krijgt dit hier  niet voor elkaar. Foto's volgen dus later. We hebben ook nog een kleine scenic drive gedaan door  bosachtig gebied en langs diverse wineries. Het bezoeken van een of meer wineries laat nog even op zich wachten. De bedoeling is dat we later deze week een wijntour maken in het wijngebied van Margareth River.

We zijn nu neergestreken in Walpole, een klein dorpje, in Walpole Lodge, een soort backpackers hostel. Koken doe je hier in een soort kampkeuken. Erg gezellig met andere gasten die ook aan het koken  zijn. Daarna gezamenlijk  aan tafel. De beheerders (een Australiër en zijn Thaise vrouw) koken ook in de kampkeuken en schuiven gezellig aan tafel aan. Leuke gesprekken. We blijven hier drie nachten.

1. Gerda naezer:
    16 december 2015
    Ik zie dat jullie het fijn hebben en neem zoveel mogeliik indrukken mee naar. Nederland,dit doe je misschien maar een keer in je leven gr. Gerda
  2. Tonny:
    29 december 2015
    Leuk om mee te lezen. Het ziet er fantastisch uit. Geniet ze
    groetjes Tonny